Minyons Escoltes i Guies de Catalunya - Agrupament Escolta Jaume Caresmar i Mª Antònia Salvà

A.E. Jaume Caresmar i Mª Antònia Salvà

Anem al cau, anem a peu...

Arrodoniments_eslogan

Crònica campaments Llops i daines Wahya

70pa-P1040662

Campaments de llops i daines Wahya

Els 24 supervivents a Arànser, acompanyats dels seus 5 caps i 4 intendents...van passar uns campaments genials i molt divertits.

El primer dia ens va costar una mica marxar, ja que marxàvem forces dies i ens pensàvem que ens enyoraríem una mica...però no va ser així. Un cop allà els campaments van passar molt ràpid i la valoració n'és molt positiva.

instal·lacions

El primer dia vam preparar les instal·lacions del campament, els diferents espais, la zona d'higiene, la zona de dormir, cartellera, serveis...El segon dia, ens vam llevar amb pluja, boira i les temperatures més baixes; però res ens va aturar. Vam realitzar una construcció molt xula d'un banc i taula, i uns altres van realitzar servei al terreny netejant una cabana. .De tot en va quedar un campament molt bonic. Hi havia moltes ombres i molt bosc per jugar, i també van fer una cabana de gran qualitat!!

taula

Els tres dies següents

vam començar la ruta: el primer dia del terreny al refugi de Pollineres; l'endemà amunt cap els Estanys de la Pera i fer el cim de la Colilla, de 2834 metres.
Quina emoció!! Gairebé al vespre van arribar al refugi de Cap del Rec, i dimecres al migdia, arribada al terreny.
ruta
La resta de dies van passar molt ràpid: excursió al riu, túnel de rentat, jocs i tallers, joc de les 8 hores, prova de valor, gincames, activitats de nit, danses i cançons, consell de roca, activitat de tercer any, promeses...i moltes coses més!!
promesa
Els llops i daines estem molt contents i ja tenim ganes de tornar al curs següent, encara que alguns nens i nenes passaran a ràngers i noies guia, i ja no estaran amb nosaltres... Quantes aventures i sensacions plegades!!