Minyons Escoltes i Guies de Catalunya - Agrupament Escolta Jaume Caresmar i Mª Antònia Salvà

A.E. Jaume Caresmar i Mª Antònia Salvà

Anem al cau, anem a peu...

Arrodoniments_eslogan

NOTÍCIES DELS LLOPS I DAINES WAHYA

31pa-1

Les daines i els llops Wahya, vam marxar el dia 1 de juliol cap a Gósol de Campaments, els primers quatre dies vam estar al terreny d’acampada i vam fer moltes activitats i excursions (descoberta de Gósol, guerra “guarra”, Festa Major, vetlla de l’espelma, banyada al riu, bombolles de sabó gegants…) i tot i que la pluja ens va molestar algun dia ens ho vam passar molt bé. El cinquè dia vam marxar de ruta cap a Feners, allà vam muntar tendes en un terreny d’acampada i vam fer el Consell de Roca. L’endemà vam fer el cim de la Gallina Pelada (2.317 m) i vam tornar a dormir al mateix terreny de Feners, la pujada al cim va ser dura però el paisatge  i les vistes van valdre molt la pena!

El setè dia vam tornar cap a Gósol, al nostre campament i el vuitè dia vam fer la cerimònia de promeses on es va donar la promesa als de tercer any, els de segon any es van comprometre davant de tota la unitat i es van donar els estels a algun llop i daina de primer any. A la tarda, els de tercer any van preparar el sopar i el túnel de la por que vam fer a la nit, vam dormir fent bivac i l’últim dia vam desmuntar el campament i vam tornar cap a casa. Han estat uns dies molt macos on hem après molt i ens ho hem passat molt i molt bé!